Photobucket

dimecres, 23 de febrer del 2011

El ball de la xurripampi

EL BALL DE LA XURRIPAMPI

Voleu ballar amb mi? doncs escalfa una mica, agafa energia, marca't un somriure, estira els braços, fes ganyotes, mou la pelvis i deixa anar les cames...ensenya'm el teu moviment corporal innat que tan et caracteritza i.... comença a disfrutar del meu ball, el ball de la Xurripampi!!!!                            (fes un click!)                       


                                         EL BALL DE LA XURRIPAMPIIIIIIII


I encara tinc més sorpreses per vosaltres!! Escolteu també la meva cançó! I si us agrada podeu gravar la vostraversió, envieu-nos-la a carnavalagramunt@gmail.com i farem un concurs!!!! Comenceu a afinar veus!!!                                                                                    


LA CEBA

Ai ai ai ai ai                     
La ceba, la ceba, la ceba  
Es pela es pela es pela       
Ai ai ai ai ai                         

Quan pelo la ceba            
Jo ploro , jo ploro, jo ploro
Quan pelo la ceba                 
Jo ploro, jo ploro , jo ric!!    

Si pelo la ceba ploro         
Qaun pelo la ceba ric         
Com més pelo la ceba         
Més ric , més ric , més ric     

Quan pelo la ceba            
Jo ploro , jo ploro, jo ploro
Quan pelo la ceba                 
Jo ploro, jo ploro , jo ric!!    
Jo ric jo ric jo ric                    
Jo ric jo ric jo ric                     






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada